2022-2023 оқу жылына «Қостанай облысы әкімдігінің білім басқармасының «Қостанай қаласы білім бөлімінің А.И.Никифоров атындағы көркемсурет мектебі» КМҚК Төлқұжаты
Білім беру ұйымының мекенжайы: 110000, Қостанай қаласы, Байтұрсынов көшесі, 51
Директордың аты-жөні: Кузьменкова Татьяна Владимировна
Директордың телефоны:
Жұмыс телефоны: 53-28-36, 54-32-46 (қабылдау бөлмесі)
Ұялы: 8-777-2973122
Мектептің құрылған жылы: 1983 жыл
Ғимараттың іске қосылған жылы: 1894 жыл
Ғимарат-бейімделген, кірпіш
Жобалық қуаты: 400 орын
Жалпы ауданы-859,6 м2
Заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу туралы куәлік:
2010 жылғы 26 ақпандағы № 265-1937-01—БП тіркеу куәлігі
Іс жүзіндегі орындар: 595 бала.
Жас топтарының саны: 37
Дайындық сыныбының топтары (9-11 жас) - 181 бала
Негізгі бөлімше топтары (12-14 жас) – 386 бала
Кәсіптік бағдар беру сыныбының топтары (14-17 жас) - 28 бала
Мекеменің жұмыс режимі-сағат 8.00-ден бастап. 20.15 дейін, алты күндік жұмыс аптасы.
сенбі-8.00 - ден 20.15-ке дейін.
Оқыту тілі-орыс
Педагог кадрлардың сапалы құрамы:
Барлығы 20 педагог
Жоғары білімі бар – 88 %
Жоғары және бірінші санатты - 50%
«Қостанай облысы әкімдігінің білім басқармасының «Қостанай қаласы білім бөлімінің А.И.Никифоров атындағы көркемсурет мектебі» КМҚК білім беру қызметі туралы ақпарат
Балалар көркемсурет мектебі көркем білім беру жүйесінде бастапқы буыны болады.
«Қостанай қаласы білім бөлімінің А.И.Никифоров атындағы көркемсурет мектебі» КМҚК қызметі қосымша білім беруді жүзеге асыруға бағытталған. Балаларды көркем мәдениетке баулуы, бейнелеу сауаты негіздеріне үйрету, эстетикалық мәнерді тәрбиелеу және де олар көркемсурет білімдерін арнайы орташа және жоғарғы оқу орындарында жалғастыру үшін дарынды оқушыларды айқындау Көркемсурет мектебі басты міндеті болады.
«Қостанай қаласы білім бөлімінің А.И.Никифоров атындағы көркемсурет мектебі» КМҚК рухани-адамгершілікті тәрбиелеуге және көркем білімді тұлғаны тәрбиелеуіне баулиды.
Мектепте сабақ беруі балалар өнер мектептерінің бағдарламалары, арнайы жабдықталған сыныптарда авторлық және жаңартылған оқу бағдарламалары бойынша жүргізіледі. Мектептің педагогикалық ұжымының негізгі міндеттері:
- оқушыларды көркем мәдениетке баулы болады,
- бейнелеу өнері негіздерін оқыту;
- эстетикалық талғамын тәрбиелеуі,
- азаматтықты, патриотизмді, ұлтаралық қатынастардың мәдениетін және мемлекеттік рәміздерді және ұлттық дәстүрлерге деген құрметтеуін қалыптастыруы;
- адамның этикалық, моральдық және адамгершілік қасиеттерін қалыптастыруы;
- әрбір балаға жеке-бағытталған көзқарасын оқу үрдісінде іске асырылуы,
- көркемөнер мектептерінде үздіксіз білім алу үшін дарынды оқушыларды дайындау.
Балалардың жасы мен жеке ерекшеліктері мен тәжірибесін ескере отырып оқушылармен білімді, дағдыларды мен икемдерін меңгеруі сатылы түрде жүреді:
- Бірінші сатысы – ДАЙЫНДЫҚ СЫНЫБЫ
Бірінші саты – дайындық сыныбына 9-11жастағы балалар қабылданады (кіші мектеп жасы).
Бұл деңгей балалардың шығармашылық-танымдық мүдделерін дамытуға, бейнелеу өнеріндегі көкжиектерді кеңейтуге және бірлескен шығармашылық белсенділікті дамытуға бағытталған білім беру бағдарламаларын жүзеге асырады. Жасөспірімдерді қалыптастырудағы ерекше орын, теңдесі жоқ адамдарға деген мейірімділік, басқалардың жетістіктеріне қуану және ең бастысы, өзіне деген сенімділікті дамыту сияқты жеке қасиеттерді қалыптастыруға беріледі. Балалар бейнелеу өнерді меңгеруде белгілі бір деңгейіне жету керек. Балалар бейнелеу өнері мен көркемдік құралдарын өңдеуге, арнайы терминологиямен танысуға, өнер түрлері мен жанрларға қатысты түсініктерге ие болуы керек. Бастауыш мектепте оқуға түсуіне дайындалу. Осы курста 2 жыл шамасында оқиды.
ДАЙЫНДЫҚ СЫНЫПТЫҢ 1-ші оқу жылы 9-10 жас категориясына арналып жалпы білім беру мектебі 3-4 сыныбына сәйкес келеді. Эстетикалық топтың мәні кіші мектеп жасындағы балаларды бастапқы эстетикалық дамыту болады. Шығармашылық әдетті және эстетикалық қабылдауды қалыптастыру үшін балаларға сурет салу, декаративті-қолданбалы өнер, мүсіндеу бойынша сабақ беріледі.
ДАЙЫНДЫҚ СЫНЫПТЫҢ 2-ші оқу жылы, 10-11 жастағы балалар қабылданады, жалпы білім беру дайындығы 5 сынып болуы керек. Курс міндеті – көркемсурет мектебінде окуының негізгі курсы II-ші сатысының 1-ші сыныбына ауысыуға дайындау және көркем шығармашылығы бейімділігін анықтау үшін оқытуын жалғастыру. Сурет, бейнелеу өнері, сәулет өнері пәндері бойынша сабақ беріледі.
Дайындық сыныбы оқу жүктемесі – аптасына 9 сағат.
- Екінші саты – НЕГІЗГІ ОҚУ КУРСЫ (Станкты) бөлім. Орта мектеп жасындағы оқушылар оқиды (12-15 жас) . Оқу ұзақтылығы – 4 жыл: 1-ші, 2-ші, 3-ші, 4-ші сыныптары.
–алдыңғы қатарлы деңгейіндегі білім беру бағдарламаларын дамуын қамтиды, оның мазмұны теориялық білімдер мен практикалық дағдыларын қалыптастыруын, көркем-бейнелеу қызметтін тұлғаның шығармашылық қабілеттерін ашуды болжайды.
Оқу кезеңінде оқушылар әртүрлі бағыттағы жұмыс ерекшеліктерімен танысады: суретші, графика, мүсін, қолданбалы өнер және станкты композиция. Оқушылар әр түрлі жанрдағы бейнелеу өнеріндегі шығармашылық жұмыстарда өзін көрсетуге мүмкіндік беретін көптеген әдістерді меңгереді.
КСМ 1-ші сыныбына 6-7 сыныпта оқитын балалар және өз көркем қабілеттерін дамыту үшін, бөлімшенің қабылдау емтиханын және қорытынды бақылаудан өткен балалар қабылданады. Қабылдау емтихандары: сурет, бейнелеу, композиция. Емтихан тапсырмаларын және әдістемелік талаптарын педагогикалық кеңесі пікірі бойынша мектеп әкімшілігі әзірлейді.
1-ші, 2-ші сыныптарында оқу жүктемесі – жетісіне 12 сағат, сурет, бейнелеу, станк композициясы, мүсіндеу, көркемсурет тарихы пәндері бойынша сабақ беріледі.
3-4-ші сыныптарда – жетісіне 13 сағат оқу жүктемесі. Сурет, бейнелеу, мүсіндеу, станк композициясы, бейнелеу өнері тарихы, сәндік-қолданбалы өнер, өз еркі бойынша пәннер оқытылады. Компьютерлік графика бөлімде өз таңдауы бойынша жүргізеді.
Бәр пәндер бойынша аттестациядан жақсы өткендер 4 жыл ішінде курстан курсқа ауысады.
Негізгі сатының 4-сыныбында оқуын аяқтауы жеке шығармашылық жобаны орындауы және қорғауымен бітеді.
Негізгі курсты бітірісімен түлекке Мемлекеттік аттестация қортытындысы бойынша қосымша білім беру мекемесін аяқтағаны туралы мемлекеттік үлгідегі құжат беріледі.
3-ші саты – креативті (жоғарғы сынып оқушылары жасы, оқитын жастар)
3.Үшінші сатыда – КӘСІБИ БАҒДАРЛАУ СЫНЫБЫ - 5-ші сынып. Қосымша білім беруді болжайды (жоғарғы сынып оқушылары жасы, оқитын жастар,жасы 14-17 жас).
Негізгі оқу курсын жақсы аяқтаған (I-IV сынып), көркемсурет білімін жалғастыруға қабілеті бар және кәсіби қабілеттерін таныта білген оқушылар, ортанғы және жоғарғы оқу орыныа түсу үшін қосымша дайындықтан өтемін дейтін басқалар мектеп басшылары шешімі бойынша 5-ші сыныпқа қабылданады.
Түлектермен қолданбалы өнер мен сурет салу салаларында білім денгейін арттыруға және арнайы орта және жоғарғы білім алуына кәсіби бағыт беруі Бөлімнің міндеті болады. Бағдарламалар білім берудің бірізділігін сақтайды. Оқушылар суретші шеберлігі жолында бейнелеу өнері саласында шығармашылық өзіндік жұмыс істеуге арналған кәсіби-көркемсурет құзырлығына қол жеткізеді.
5-сыныптағы оқу жүктемесі-аптасына 13 сағат. Пәндер оқытылады: сурет, кескіндеме, станоктық композиция, компьютерлік графика.
Бейнелеу өнері негіздері бойынша жинаған дағдыларын және білімін жылсайынғы жазғы оқу практикасы – ПЛЕНЭР кезінде бекітеді.
ЖАЗҒЫ ОҚУ ПРАКТИКАСЫ маусым айында (сабақтар таза ауада) пленэр формасы бойынша өткізіледі ол оқу процессінің жалғасы болады. Практика барысында қала өмірімен және таза ауада этюдтар салады.
Композицияға материалдар жинауы, пленэр заңдары туралы негізгі түсініктерді, оқушыларды қоршаған шындылық туралы түсініктерін кеңейтуі жазғы практиканың міндеті болады.
Пленэрде оқушылар суретсалу және көркем сурет бойынша тапсырмалар орындайды, II және III сыныптарында композиция бойынша.
Пленеэр практикасынан өткізуі дайындық топтарда – 1 апта, апталық жүктемесі – 18 сағат, 1-ші, 2-ші, 3-ші сыныптарда – 2 апта, апталық жүктемесі – 22 сағат, 4-ші сыныптарда диплом жобаламасы жүргізіледі – 2 апта, апталық жүктемесі – 22 сағат.
Мекеменің білім беру жүйесінің ұсынылған үлгісі білім беру қызметін үздіксіз жүйе ретінде ұйымдастыруға мүмкіндік береді, ол оқушылар жеке қабілеттеріне қарай білім беру жүйесінің барлық деңгейлерін біріншіден үшіншіден өтуге мүмкіндік бермейді және олардың кез-келгеніне ауысуына мүмкіндік береді.
ОҚУ ПРОЦЕССІНІҢ МАҒЫНАСЫ
Бейнелеу өнері бойынша сауат ашуы негіздерді үйретуі оқу сурет салуына сүйенеді.
КСМ қызметінің негізгі тәртібін және реалистік болымысты көрсететін СУРЕТ.
Сауле мен көлеңкенің үйлесімділігін, реңкі, дақ, сызықтарды әр түрлі графикалық құралдарды пайдалана отырып, кеңістіктегі орынын, фактурасын, пропорцияны, көлемді көру арқылы, кеңістікте екі өлшемді формада үш өлшемді форманы салуын түсінуін, көруін үйрету курс МІНДЕТІ болады.
КЕСКІНДЕМЕ бейнелеу өнерін оқытудың негізгі бөлімі болады.
Көркем құралдарды пайдалана отырып, оқушыларда натураның барлық түрлік қарым-қатынас байлығын көру және салу қабілетін дамытуы курс МІНДЕТІ болады. Оқушылар гуашь және акварельмен көремсуреті техникалық және түрді көру қабілет негізін менгеруі, жарық ауа (III-IV сыныптарында майлы бояумен салған сурет жалпы көлемінене 20% аспайуы керек).
СТАНКТЫ КОМПОЗИЦИЯ бейнелі ойлау қабілеттерін қалыптастырады, жеке шығармашылық мүкіндіктерін дамытатын техникалық балалар көркесурет бөлімдерінде және көркемсурет мектептерінде негізгі тәртіп. Осы пән басқа пәндермен тығыз қарым-қатынаста.
Балаларды композиция заңдарын және өз ойларын нақты көркем образдар мен формаларды іске асыруды сауатты пайдалануға үйрету курс МІНДЕТІ болады.
IV-ші сыныпта бейнелеу өнері жанырында және басқа жанрлар түрлерінде (дипломдық жобада) қорытынды шығармашылық жұмысты орындайды (таңдауы бойынша).
ҚОЛДАНБАЛЫ КОМПОЗИЦИЯ – композиция курсын жалпылайтын және толықтайтын пән.
Ұлттық көркемдік дәстүрге баулуды, көркемдік талғамды және түрлі материалдармен жұмыс істеу дағдыларды дамыту, сәндік-қолданбалы өнердің жеке түрлерімен таныстыру курс МІНДЕТІ болады.
Оқушылар пәнді толық игеру үшін қолданбалы өнердің түрлері туралы: көркемдік керамика, жазба және ағашты ою, шыныға жазу, металлды көркемдік өңдеу, батик, гобелен, көркемдік кестелеу, және басқалары білімдерді және олардың жалпы білім беретін пәндер бойынша алатын білімдерімен (сызу, технология) байланысын, құралдарды тәжіриберде пайдалану дағдыларын қалыптастырады.
МҮСІН техникалық, балалар көркемсурет мектептерінің және балалар өнер мектептері көркемсурет бөлімшелерінің негізгі пәні болып табылады. Ол өнердің пластика түрлеріне жатады.
Бедерді және дөңгелек мүсін негіздерін, ермексазбен, сазбен, басқа материалдармен жұмыс істеудің техникалық тәсілдерін үйрету курстың МІНДЕТІ болады.
БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІНІҢ ТАРИХЫ – дәріс, әңгімелесі формасында өткізілетін пән, мультимедиалық альбомдар, бейне таспаларды, слайдтарды, иллюстративты материалдарды көрсету арқылы жүргізіледі. Көркемдік көрмелер мен музейлерге баруы көзделеді.
Көркем шығармаларға баға беруге, көркем қабылдауды дамыту, әр түрлі мемлекет және дәуір суретшілер шығармашылығымен таныстыру, әлемдік көркем мәдениетіне қатыстыруы курс МІНДЕТІ болады.
ТАҢДАУЫ БОЙЫНША ПӘН – қосымша пән, III-ші, IV-ші сыныптарда беріледі. Компьютерлік графика және анимация, фитодизайн, металлды және тасты өңдеу бойынша курстар қарастырылған.
Оқушылардың кәсіби көркемдік құзырлықтарын кеңейту, шығармашылық потенциалын, әртүрлі материалдарымен жұмыс істеуінің практикалық дағдыларын дамытуы аталған курстың міндеті болып табылады.
Мектеп әкімшілігі аталған қосымша сағаттарды оқу жоспарында көрсетілген басқа пәннің бойнша пайдаланылады (аптасына сағат санын көбейте алады).
Оқу жылы 38 апта: 36 апта оқу сабағы + 2 апта жазғы практика.
Сабақ 1 қыркүйекте басталып 15 маусымда бітеді.
«А.И.Никифоров атындағы көркемсурет мектебі» КМҚК жылда 9-18 жас аралығында 600 оқушы оқытады. Топтар толымдылығы 15 оқушы. Топтар саны -37.